اقتصادیبازارخودرو

افزایش تولید در مدیریت بازار خودرو موثر است

دانستنی آنلاین: طرح ساماندهی بازار خودرو نمی‌تواند در شرایط کنونی تاثیر بسزایی در این بازار ایفا کند و آن چه که امروز می‌تواند در مدیریت بازار خودرو موثر باشد، افزایش تولید و رساندن خودرو به دست مصرف کننده واقعی است.

رمضان علی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان مطلب بالا گفت: از نظر من در حال‌ حاضر تصویب این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار خودرو نخواهد گذاشت؛ بلکه در بلندمدت می‌تواند آثار خود را در ساماندهی بازار خودرو نشان دهد.

وی ادامه داد: آن چه که در حال‌ حاضر می‌تواند در مدیریت بازار خودرو اثرگذار باشد افزایش تولید خودروها و ثبت‌نام خودروها به دست مصرف کنندگان و در نهایت تحویل خودرو به مصرف کننده اصلی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: افزایش تولید خودروها و رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی دو مولفه اصلی است که توجه به آن در مدیریت بازار خودرو در شرایط کنونی بسیار موثر است. در چند وقت اخیر  نیز بر روی افزایش تولید خودروها تمرکز شده است.

وی با اشاره به آزادسازی خودروهای هیبریدی در طرح ساماندهی بازار خودرو، گفت: در شرایط فعلی ورود خودروهای هیبریدی نیز نمی‌تواند نقش بسزایی در ساماندهی بازار خودرو ایفا کند. به طور کلی این طرح می‌تواند در بلند مدت در بازار خودروی کشور و کیفیت و قیمت خودروها موثر واقع شود.

سبحانی فر گفت: در حال‌ حاضر خودروهای هیبریدی در لیست ۱۴۰۰ کالایی قرار دارد که از سوی شورای اقتصادی سران سه قوه واردات آن ممنوع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا