اشتغالاقتصادیبانک، بورس و بیمه

پرداخت ۲۸۰۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی

دانستنی آنلاین: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک از سال ۹۲تاکنون ۲۸۰هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای تعاون، اشتغال، ازدواج و سایر امور پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬حجت الله مهدیان افزود: در ۱۰سالی که از فعالیت بانک توسعه تعاون می گذرد در مجموع ۳۵۰هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که از این میزان ۸۰درصد در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی اظهار داشت: ۱۸۰هزار میلیارد ریال امسال در زمینه توسعه اشتغال پایدار روستایی از سوی بانک های مختلف در کشور پرداخت خواهد شد که سهم بانک توسعه تعاون ۲۵هزار میلیارد ریال است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: بانک توسعه تعاون تاکنون ۱۵هزار میلیارد ریال از سهم در نظر گرفته شده را به متقاضیان پرداخت کرده است.
مهدیان ادامه داد: تا پایان سال جاری ۱۰هزار میلیارد ریال دیگر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سالجاری بیش از ۵۱۰میلیارد ریال است.
مهدیان عنوان کرد: امسال ۲۰درصد از مجموع تسهیلات پرداختی به طرح اشتغال پایدار روستایی در اختیار نهادهای حمایتی قرار گرفته است.
وی افزود: ۳۴هزار میلیارد ریال تسهیلات از تبصره ۱۸قانون بودجه به بخش کشاورزی، صنعت و میراث فرهنگی و گردشگری اختصاص داده شد.
مهدیان ادامه داد: از این میزان تسهیلات ۲۰هزار میلیارد ریال سهم بخش صنعت، ۱۰هزار میلیارد ریال بخش کشاورزی و چهار هزار میلیارد ریال سهم بخش گردشگری خواهد بود.
وی به تسهیلات حمایتی اشاره کرد و گفت: امسال بانک مرکزی ۵۰۰میلیارد ریال برای بانک توسعه تعاون تعیین کرده که به نهاد های حمایتی بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت شود.
مهدیان افزود:امسال بانک توسعه تعاون ۹۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا