استانهااقتصادیبرندهاصنعت و تجارت

همدان میزبان میز صادرات پوشاک

دانستنی آنلاین: معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از انتخاب این استان به عنوان میزبان میز صادرات پوشاک خبر داد و گفت: این رویداد ملی تولید و صادرات پوشاک را به صورت تخصصی بررسی می کند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ مجید زرین دلاور در گفت و گو با ایرنا افزود: هر سال سازمان توسعه تجارت کشور میزبانی میز صادرات در یک یا چند رشته را بر اساس توانمندی و ظرفیت‌های موجود به استان‌ها واگذار می‌کند و امسال همدان به عنوان میزبان میز تخصصی پوشاک برگزیده شده است.

وی ادامه داد: میزهای تخصصی به همت سازمان توسعه تجارت ایران، شامل میزهای کالایی و کشوری با مشارکت مستقیم صادرکنندگان به شناسایی چالش‌های موجود و بررسی طرح‌های توسعه‌ای می‌پردازند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت همدان با اشاره به اینکه میز تخصصی پوشاک اواخر امسال با حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان برجسته کشور در همدان برگزار می‌شود، افزود: هم اکنون کار شناسایی ظرفیت‌های صنفی و صنعتی تولید کنندگان پوشاک در کشور آغاز شده و به آسیب شناسی، نیازسنجی و مشکلات صادرات این بخش می‌پردازیم.

زرین دلاور خاطرنشان کرد: در استان همدان نیز واحدهای تولیدی بسیاری در زمینه پوشاک فعال هستند که تشویق و ترغیب آنها به صادرات و شناسایی و معرفی بازارهای هدف از دیگر برنامه‌های میز پوشاک است.

سال گذشته همدان میزبان میز تخصصی صادرات فرش بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا