اقتصادیخودروصنعت و تجارت

فراخوان ایران خودرو برای توسعه داخلی سازی قطعات

دانستنی آنلاین: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور توسعه داخلی سازی قطعات و کاهش ارزبری از تمامی صنعتگران، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان کشور  دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و بهره‌گیری از توان، استعداد و دانش مخصصان کشور، به ویژه در دوران سخت تحریم‌ها و به منظور حمایت از توسعه تولید ملی بر پایه فناوری‌های برتر در عرصه صنعت، از تمامی صنعتگران، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان کشور دعوت به همکاری می‌کند.

در این فراخوان دعوت شده است تا علاقه‌مندان با ارسال طرح‌ها و پروژه‌های خود با رویکرد توسعه داخلی‌سازی قطعات و کاهش ارزبری، زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو در این جهاد خودکفایی یاری دهند.

بنابراین گزارش، ایران خودرو نمایشگاه دائمی برای عرصه و معرفی قطعات خودکفایی نشده در شرکت ساپکو بر پا کرده است که هر روز از ۸ الی ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشارکت و انتخاب قطعات مورد نظر خود در این طرح، به پایگاه اینترنتی ساپکو به آدرس www.sapco.com مراجعه کرده و فرم جهاد خودکفایی قطعات را تکمیل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا