اقتصادیخودرو

تکمیل و تحویل ۴۲ هزار محصول ایران‌خودرو در کمتر از ۴۰ روز

دانستنی آنلاین: ایران خودرو توانست با مدیریت یکپارچه در حوزه تامین و تولید، تعداد بیش از ۴۲ هزار خودروی کف کارخانه را در کم تر از ۴۰ روز تکمیل کرده و تحویل مشتریان دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، این تعداد خودرو از هفتم خرداد تا یازدهم تیر ماه یعنی کم تر از ۴۰ روز تکمیل و روانه بازار شده است.

چندی پیش نیز مصطفی خان کرمی٬ قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو گفت: با درنظر گرفتن ظرفیت تولید امسال، تمامی خودروهای معوق را تحویل مشتریان خواهیم داد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خان کرمی کاهش تولید ناقص، تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ و افزایش عرضه به بازار را سه رویکرد جدید ایران خودرو برشمرد و افزود: به جای تولید بیشتر خودروهای ناقص و خواب سرمایه در کف پارکینگ ها در عمل با تجاری سازی خودروهای ناقص، روزانه تحویل را به میانگین حدود ۱۵۰۰ دستگاه رسانده ایم.

وی تصریح کرد: بازار با افزایش عرضه منجربه تحویل (نه تولید مکانیکی و ناقص بیشتر) به شرایط متعادل حرکت می کند.

خان کرمی با تشریح برنامه تکمیل و عرضه خودروهای ناقص کف کارخانه گفت: فروش اعتباری نیز از دیگر روش‌هایی است که به تازگی صرفا برای تنظیم بازار و نه جذب نقدینگی به اجرا گذاشته ایم. فروش اعتباری هرچند گردش مالی را کاهش می دهد، اما در جهت تعادل بازار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: بخشنامه های فروش نقدی تنظیم بازار نیز با هدف کاهش واسطه گری و دست یابی آسان مصرف کننده واقعی به خودرو، نقش بسیار پررنگی در ایجاد تعادل بازار خودرو ایفا کرده است و سیاست های موثر وزارت صمت بوده که اجرای آن سبب ثبات بیشتر بازار و روند کاهشی قیمت ها علیرغم تغییرات نرخ ارز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا